«Θα σε βρούμε». Ανατριχιαστική διαφήμιση της Nestlé που χρησιμοποιεί τσιπ εντοπισμού για να βρει τον νικητή διαγωνισμού


 Σε μια διαφήμιση για το νέο διαγωνισμό στις σοκολάτες Kit Kat της Nestlé δίνεται με τρόπο… διασκεδαστικό η εικόνα ενός αστυνομικού κράτους ‘Μεγάλου Αδελφού’ που παρακολουθεί όλους τους ‘υπηκόους’ του με δορυφόρο. Ο τίτλος του διαγωνισμού είναι «Θα σε βρούμε» (WeWill Find You) και δείχνει να έχει τοποθετηθεί ένα τσιπ παρακολούθησης στο εσωτερικό της σοκολάτας που "κερδίζει", επιτρέποντας στους υπεύθυνους στα κεντρικά γραφεία της Nestlé την παρακολούθηση του ‘νικητή’ μέσω δορυφόρου και την αποστολή ειδικής ομάδας που θα βρει τον νικητή και θα του δώσει το βραβείο του.
Η τηλεοπτική διαφήμιση αναφέρει:

"Η σοκολάτα θα είναι εξοπλισμένη με μια συσκευή σηματοδότησης GPS. Όταν ενεργοποιηθεί, θα δίνει ένα σήμα στο διάστημα μέσω δορυφόρου και θα επιστρέφει στη γη. Αυτό θα ειδοποιεί ένα μυστικό δωμάτιο ελέγχου που θα βρίσκεται μια ομάδα άρτια εκπαιδευμένων ατόμων. Θα επιβιβαστούν στο ελικόπτερο, θα βρουν την ειδική σοκολάτα και θα δώσουν στον νικητή 10.000 λίρες. "

Δείτε τη διαφήμιση: 


Έτσι, για να το συνοψίσουμε, οι νικητές του διαγωνισμού παρακολουθούνται και εντοπίζονται από μια ειδική ομάδα S.W.A.T. που τους «συλλαμβάνει» σαν να είναι τρομοκράτες ή εχθροί του κράτους. Ωστόσο, η ομάδα αυτή αντί να τους μπαγλαρώσει και να τους πετάξει σε καμία απόρρητη φυλακή, τους δίνει £ 10.000. Βλέπετε πώς ένα αστυνομικό κράτος μπορεί να είναι… διασκεδαστικό; Φιλικά άτομα που πηδούν από το ελικόπτερο και σας δίνουν χρήματα! Τέλεια! ... Έως ότου θα χρησιμοποιήσουν τις ίδιες τεχνικές για να μπαγλαρώσουν τους «αντιφρονούντες» της Νέας Τάξης και να τους στείλουν σε απόρρητες φυλακές.